חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש

מטבח שף בבית. הטרנד הלוהט שיעשה לכם נעים בבטן

אם המטבח הוא המקום האהוב ביותר עליכם בבית, ואם לבשל או לאפות זו הפעילות המועדפת עליכם, הגיע הזמן להגשים חלום ולשדרג את המטבח הביתי שלכם למטבח שף אמיתי.

בשנים האחרונות רבים מפנים את תשומת ליבם לעיסוק בבישול ואפייה באופן רציני ומעמיק. ביניהם, יש כאלו שצברו ידע ויכולת שלא היו מביישים שפים מקצועיים מנוסים. לצד מגמה זו חלו שינויים מרחיקי לכת באפשרות לשדרוג המטבח הביתי למטבח שף משוכלל. מטבח הבנוי ממיטב החומרים, מצויד בציוד ומכשור מהמתקדמים בעולם, מטבח שמאפשר לאלופי הבישול להגיע לרמת ההישגים הקולינריים הגבוהה ביותר.

אך מהו בעצם מטבח שף מקצועי? מה מבדל אותו מהמטבח הביתי המוכר?

מטבח שף מקצועי הוא מטבח האמור לתמוך ולאפשר לשף לבשל, לאפות ולהציג את התוצאות הקולינריות המרשימות והטעימות ביותר שאליהן הוא יכול להגיע. במטבח כזה עיצוב פונקציונלי יוביל את סדר העדיפויות, הוא יהיה מורכב מחומרים איכותיים ועמידים ומצוייד במכשור ייעודי שלא קיים בדרך כלל במטבח ביתי סטנדרטי.

חלק גדול מהפעולות המבוצעות באופן ידני במטבח הביתי הממוצע, כמו חיתוך, טחינה, קיצוץ ועוד, יבוצעו במטבח המקצועי באופן מכני בעזרת מכשירים ייחודיים שיבצעו פעולות אלה ורבות אחרות במקצועיות ובמהירות. מכשור זה מאפשר לשף להכין את המנות המתוכננות בצורה היעילה ביותר, במסגרת הזמן הקצרה ביותר, ומפנה עבורו זמן שאותו הוא יכול להקדיש למחשבה על פיתוח הפן היצירתי של הבישול וההגשה.
 

רמת הביצועים של השף נדרשת להיות גבוהה במיוחד, ולשם כך הוא יעשה שימוש באביזרים וכלים מיוחדים שמשפרים את ביצועיו. סכינים מיוחדות, מעבדי מזון דיגיטליים, תנורי צלייה ואידוי חכמים, כיריים עוצמתיות, מקררים ומקפיאים אמינים ועוד – כל אלו יורכבו במטבח שיעוצב ביעילות בקווים זורמים וייוצר על פי רוב מנירוסטה איכותית חזקה, קלה לניקוי ולתחזוקה.


מטבח שף יהיה רחב ידיים ונוח במיוחד, על מנת לאפשר ניצול אופטימלי של המרחב לייעול הליכי העבודה וההתנהלות השוטפת במטבח. מיקום נוח של אביזרים הנדרשים במהלך הבישול או האפייה, משטחי עבודה רחבי ידיים, זמינות הסירים והמחבתות הנדרשים, יהיו חלק בלתי נפרד מהמחשבה בתהליך עיצוב מטבח שף יעיל, שיאפשר לשף למצות את מקסימום הפוטנציאל הקולינרי שלו. 

נקודה חשובה נוספת שיש לתת עליה את הדעת היא איכות הכלים בהם נעשה שימוש, ככל שהכלים יהיו איכותיים ועמידים יותר, ביצועיהם יהיו מרשימים יותר, התועלת שיביאו תהיה רבה יותר והם יתפקדו היטב לאורך זמן רב יותר.

חברת FEINCOOK מקבוצת קירוסקאי היא פורצת הדרך ומובילת תחום מטבחי השף המקצועיים לבית. קבוצת קירוסקאי, הפועלת משנת 1973, מתמחה בייבוא ושיווק מכשור מקצועי מתקדם למטבח המוסדי. בשנת 2019 מיזגה אליה חברת קירוסקאי את פעילות חברת FEINCOOK המתמחה במתן פתרונות טכנולוגיים מתקדמים למטבח הביתי. 

שילוב כוחות זה מאפשר כיום לכל חובב בישול רציני גישה לציוד ומכשור מקצועי למטבח של מיטב היצרניות העולמיות, ויכולת לתכנן ולבנות מטבח שף אמיתי בבית. 

בין היתר תוכלו למצוא בקטלוג הדיגיטלי ובאולם התצוגה מוצרים ומכשירים בלעדיים, כגון מערכות בישול ומודולים מנירוסטה למטבח של חברת MARENO האיטלקית, תנורי אפייה, בישול, אידוי וצלייה של חברת RATIONAL הגרמנית, תנורי פיצה ואפייה של חברת EFFE UNO, מקררים ומקפיאים של חברת LIEBHERR, ציוד לבישול בוואקום ומעבדי מזון משוכללים, בניהם גם THERMOMIX, רובוט הבישול המתקדם בעולם. 

מפגישת ההיכרות ועד לארוחת הגורמה הראשונה שתבשלו ותגישו במטבח החדש שלכם, אנשי המקצוע של חברת FEINCOOK ילוו אתכם לאורך כל הדרך. הם יכירו אתכם ואת סוג הבשלנים שאתם, ילמדו על ההעדפות הקולינריות שלכם, ויחקרו את התשוקה האמתית שלכם לבישול ואפייה, כל זאת במטרה לעזור לכם בקבלת החלטות אופרטיביות ומדויקות ככל הניתן בתכנון והקמת מטבח השף החדש שלכם בבית.​

השפים המקצועיים והיועצים הקולינריים של FEINCOOK הקימו לאורך השנים פרויקטים ומטבחים מקצועיים רבים, וצברו ניסיון עצום בתחום שאותו הם מעמידים היום לשרות לקוחותיהם. יחד אתכם הם יתרגמו את הבחירות שלכם להמלצות, קווים ושרטוטים, שיובילו בתורם לתכנון תצורתו הסופית של מטבח השף החדש שלכם בבית או בחצר. יחד אתם תנתחו את הצרכים שלכם וסדר הפעולות המתוכננות במטבח והם בתורם יכוונו בהתאם את תכנון המטבח, תוך הצעת תכנית לניצול מרבי של השטח העומד לרשותכם במסגרת מגבלות החלל. כל זאת בהתנהלות שוטפת מול האדריכל או מעצב הפנים שבחרתם. הם ילוו אתכם בשלב הביצוע עד להשגת כלל המטרות ללא פשרות, כדי שאתם תוכלו לבשל ולארח בדיוק כמו שחלמתם.​

מתכונים נוספים

התחדשנו!
אנחנו גאים להציג בפניכם את האתר החדש של FEINCOOK.
במידה ונתקלתם בבעיה כלשהי, נשמח אם תעדכנו אותנו:
INFO@FEINCOOK.CO.IL