חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש

מה ההבדל בין תנור פיצה EffeUno לבין תנור ביתי רגיל?

הרבה לקוחות שמתעניינים בתנור EffeUno למטבח הביתי שואלים אותנו האם הוא יכול להחליף את התנור הרגיל שבמטבח שלכם? האם רכישה שלו משמעותה להגיד שלום ולהתראות לתנור הביתי? ובכן, בשביל לענות על שאלה זו בפירוט, נסביר קודם על תנור EffeUno.

EffeUno הוא תנור פיצה עוצמתי מתוצרת איטליה. התנור עשוי מחומרים בסטנדרטים גבוהים באיכות אירופאית. יתרונו של התנור, לעומת תנורי פיצה מאסיביים, הוא בהתאמת גודלו הקומפקטי לאפייה בסביבה הביתית. הוא נועד במיוחד לאפייה קצרה ומהירה בחום ובקצב גבוה של פיצות. נפח תא האפייה אידיאלי להתאוששות מהירה של חום התנור בין אפייה של פיצה לפיצה. אף על פי שהוא מתאים לחיבור חשמל ביתי חד פאזי, הוא עוצמתי במיוחד, מתחמם מהר וחסכוני בחשמל. התנור מגיע עד 500 מעלות צלזיוס בחלקו העליון ובתחתיתו באמצעות כפתורי בקרה נפרדים וכולל תחתית אבן ייחודית לקבלת תחתית פריכה ושחומה של הפיצה. בעזרת תנור זה תוכלו לארח ולהכין ברצף הרבה פיצות נהדרות להרבה אורחים; תוכלו להיות יצירתיים ככל רצונכם ולקצור מחמאות.

הנה כמה מהדוגמאות הכי יפות שלנו לשימוש בתנור EffeUno:

  • תנור EffeUno מתאים לאפייה של מאפים שמתאימים לאפייה בחום סטטי, לעומת אפייה או צלייה בתנור ביתי בו האוויר החם נע בתנור באמצעות מאוורר או פונקציית טורבו. EffeUno מיועד לאפיית פיצות נהדרות ולחמים משובחים.
  • בתנור EffeUno ניתן לכוון בנפרד את הטמפרטורה של גוף החימום העליון וגוף החימום התחתון. טווח הטמפרטורות מאפשר צלייה החל מירקות אנטיפסטי, צלייה של דגים בסגנון טאבון של מסעדת דגים בחופי יוון, אפיית לחמים איכותיים, ועד אפיית פיצות נפוליטניות אותנטיות דקיקות.

לסיכום, התשובה לשאלה אם התנור יכול להחליף את התנור הביתי הקיים שלכם תלויה בגודל המטבח ובעיקר במטרות וצרכי האפייה שלכם.

מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו איתנו קשר – אנחנו זמינים לכל שאלה ולמתן שירות מכל הלב.

מתכונים נוספים

התחדשנו!
אנחנו גאים להציג בפניכם את האתר החדש של FEINCOOK.
במידה ונתקלתם בבעיה כלשהי, נשמח אם תעדכנו אותנו:
INFO@FEINCOOK.CO.IL