חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש

התחייה המחודשת של "על האש" !

ריח הצלייה, העשן והטעם העמוק – שפים ומסעדות בארץ ובעולם מתאהבים מחדש בפחמים. בישול בתנורי פחם מייצר שילוב גסטרונומי נהדר בין ברביקיו פחמים לבין תנור ביתי. הוא מעניק את הטעם העסיסי והאותנטי של בשר על פחמים, יחד עם בישול מהיר ומדוייק בעזרת טמפרטורות קבועות וגבוהות של התנור.
עוד ועוד מסעדות מבינות שהשילוב בין השניים מאפשר עולם קולינרי שלם, איכותי ומדוייק יותר ובוחרות להחזיר את ה"על האש" אליהן הביתה.

יצאנו לסיבוב ספרדי-תל אביבי כדי להתרגש מרוח הצלייה

מסעדת Etxebarri בחבל הבאסקים

במבנה צנוע עם גג רעפים בלב חבל הבאסקים תמצאו את המסעדה השלישית הטובה בעולם. מסעדת הבשרים של השף Victor Arguinzoniz הספרדי, יכולה להכיל סה"כ 30 איש בסרוויס אחד, והיא מבוססת כולה על טהרת העישון (כן, אפילו הקינוחים). באפס יומרנות ומקסימום טעמים מצליחה לגעת בצורה הכי מדוייקת שיש בחומרי הגלם, באמצעות טכניקה קדומה של שימוש בחומרי בעירה שונים.
ועד שנוכל לשוב לטיולים קולינריים עולמיים, אולי שווה להזמין מקום:
https://asadoretxebarri.com/index-eng.html#home

מסעדת Casa julian בטולוסה ספרד

משלהי שנות ה-50 'הבית של חוליאן' בטולסה נחשב לשם דבר קולינרי. באמצעות טכניקות בישול ייחודיות שחוליאן בעצמו פיתח והעביר לבניו, איכות הבשר נותרה מאז ועד היום יוצאת דופן ומדוייקת להפליא. עם השנים התדמית החיובית לא השתנה. היא כונתה מקדש הבשר, הגביע הקדוש של הסטייקים ואף נכנסה למקום 12 במדרג המסעדות הכי טובות באירופה.

תכניסו לצ'ק ליסט כשהשמיים יפתחו:  https://casajulianmg.com/ 

האחים דוקטור

האחים אסף ויותם דוקטור אחראים למסעדות המצויינות של ת"א: 'האחים', 'דוק' ו-'אייבי'. במהלך הקורונה הם גם החכימו, ובזמן שכולם סגרו את דלתות מסעדותיהם, הם מצאו אלטרנטיבה ופתחו את 'מכולת האחים' שמכרה חומרי גלם איכותיים המיועדים לרוב למסעדות. בקרוב מאד הם יעבירו את מסעדת האחים ממקומה באבן גבירול וישתלטו על מתחם 'בית ציוני אמריקה'. אבל הייחוד והאהבה התחילו בפחם. את מסעדת האחים, שיפודייה מודרנית, שנפתחה אי שם ב-2011 הם ביססו על גריל פחמים. כיום, כל הבשרים והצלויים שלהם עוברים שם ומקבלים נופח מעושן, עסיסי ומדוייק שרק פחמים יודעים לתת.
לא לפספס את הברנץ' שלהם: https://www.haachim.co.il/menu/

האחים קיצ'ס

האחים שי ואייל קיצ'ס שולטים בסמטה הסמוכה לשוק הכרמל בת"א כבר כמעט עשור. ב-2013 הם פתחו את "דה באן", מסעדת באנים מטריפה שהביאה בשורה של עננים מאודים לכל מען דבאי. לאחר 7 שנים, ובשיא פריחתה הם הרגישו מיצוי ובחרו לסגור אותה. במקומה הם פתחו את צ'יינה קלאב, מסעדה סינית קטנה ומוקפדת, אך זו נסגרה לאחר חצי שנה כשקיבלו הצעה שלא יכלו לסרב לה. במקביל לסגירות ולמכירות הם פתחו את גולת הכותרת – 'כרמל'. שיפודייה עירונית, אותנטית ולא מתחכמת שבעזרת גריל פחמים לוהט מביאה פרץ טעמים עסיסי ובועט לתוך פיתה עגולה אחת. הקונספט של 'כרמל' כולו יושב סביב הגריל המופלא שבעזרת הגחלים הלוחשות והעשן התמידי מייצרים טעם עמוק וחד פעמי של 'על האש' אורבני.

https://www.facebook.com/Carmelisraeligrill/

PIRA

ואם אחרי כל זה נפתח לכם החשק לצלייה אמיתית, עסיסית ומלאת טעמים– הגיע הזמן שתכירו את תנורי הפחם של PIRA. החברה הספרדית מתמחה בתנורי פחם וגריל כבר מעל ל-30 שנה ותמיד מחפשת כיצד להרחיב עוד את תרבות הגריל. תנורי הפחם שלהם פותחים לנו צוהר לעולם חדש של טעמים, טקסטורות וריחות.

ליקטנו עבורכם שני תנורי פחם מושלמים לחצר הבית או למסעדה קטנה-בינונית:

LUX  70 – המוצר החסכוני, הנח והמשתלם ביותר. תנור פחם עוצמתי, המגיע ל-750 מעלות. בתנור מובנית מערכת קירור ייחודית שמשמרת את הדופן החיצונית של התנור ב-70 מעלות, משאירה את פנים תא הבישול חם גם בתום העבודה וחוסכת באנרגיה.
LUX 50 – תנור פחם עם ארובה מובנית, המותאם לשימוש באוויר פתוח. גם הוא מגיע ל-750 מעלות ובעל מערכת קירור ייחודית של Pira. כמו כן יש לו מערכת וויסות אוויר המונעת יצירת עשן דרך הפתח הראשי וכמובן דלת שקופה שניתן להתהפנט דרכה במתרחש.

למידע ופרטים נוספים לחצו כאן >

מתכונים נוספים

התחדשנו!
אנחנו גאים להציג בפניכם את האתר החדש של FEINCOOK.
במידה ונתקלתם בבעיה כלשהי, נשמח אם תעדכנו אותנו:
INFO@FEINCOOK.CO.IL