חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש

עולם הגלידות החדש – 4 טרנדים שאתם חייבים להכיר

הצרכן הישראלי ממש אוהב גלידה. הוא כ"כ אוהב גלידה עד שהוא הגיע למקום השביעי והמכובד בהיקף צריכת גלידות בעולם (!) ומי בעצם לא אוהב גלידה? כשהמעלות בישראל מטפסות וכל מה שאנחנו מחפשים בקיץ הוא רגיעה קרירה, הגלידה היא פתרון מושלם במזרח התיכון השמשי.
והחודש, רכזנו לכם 4 טרנדים טובים ומשובחים שילוו את עולם הגלידה בקיץ 2021.

תשכחו מחלבי

גלידות חלביות מבוססות שמנת הן בהחלט עונג צרוף, אך עם עליית המודעות לתחליפי מוצרי החלב גם עולם הגלידה עובר מהפך. אנו צופים טרנד של שגשוג בארסנל גלידות הסורבה והרחבת המבחר הטבעוני, הן ברשתות הגלידה והן בגלידות של מיטב המותגים העולמיים. אז תשכחו מחלבי ותתחילו להתאהב בטעמים מיוחדים מבוססי חלב שקדים, חלב קוקוס, חלב שיבולת שועל או פשוט שילובים מרתקים של אגוזים ופירות איכותיים.

לפנק, לפנק, לפנק

אחרי שעברנו שנה וחצי לא פשוטות, בקיץ 2021 מגיע לנו להתפנק! אחד הטרנדים הגדולים של השנה הקרובה היא הגזמה, פינוקים ו-'יותר מהכל בבקשה'. גלידות עם מגוון טעמים, טקסטורות ואינסוף של תוספות אחת על השניה, שירפדו לנו את הבטן, ידגדגו לנו את בלוטות הטעם וירחיבו לנו את הלב. רק תחשבו על להגיע בפעם הבאה לגלידריה, ובמקום בלהסתפק בכדור יחיד בגביע, תוכלו להשתולל על מנה גדושה וצבעונית, עם גביע מצופה בסוכריות, שכבת קצפת רכה וכתר של פירות טריים, חטיפי שוקולד, סוכריות מתפצפצות בפה, ורטבים! הו, הרטבים!!! תענוג.

מלאכתו של הגלידאי

גלידאי או גלידן הוא אדם המייצר גלידות. בעולם פוסט-פנדמי בו כולנו הפכנו לשפים ביתיים, התחדדה לנו ההבנה של מה אנחנו באמת יכולים לייצר בעצמנו. התחלנו להבין יותר בחומרי גלם, להתענג על מתכונים פשוטים ומורכבים ובעיקר להבין שאם נרצה לאכול משהו אנחנו לגמרי יכולים להכין אותו בבית ובכמות הנדרשת לנו.

טרנד נוסף הקיץ עומד להיות התמחות בהכנה בעבודת יד ובמנות מדודות. הטרנד יגיע כמובן גם לרשתות הגלידה עם ריבוי 'מהדורות מוגבלות' ומנות גלידה אישיות מיוחדות.

אבל אנחנו מתכננים לזכות הקיץ הזה בתואר גלידאי השנה ולהכין גלידות תוצרת בית ברמה הגבוהה ביותר בהתאמה אישית של טעמים, גוונים ומרקמים שמתאימים בדיוק לחך העדין שלנו.

 

השקת סדרת GREEN החדשה NEMOX

ואם בגלידות ביתיות עסקינן, אז אנו גאים להכריז על הטרנד הלוהט ביותר לקיץ הקרוב: השקת סדרת מכונות הגלידה החדשה ‘Green’ מבית Nemox!
כיצרנית עולמית מובילה של מכונות גלידה, Nemox האיטלקית בחרה להשיק דור ירוק וחדש, שמשתלב בצורה מושלמת עם ערכי הקיימות ואיכות הסביבה.
החידוש העיקרי הוא בסוג הגז שבמכונות. הגז שנמצא מדחסי מכונות הגלידה הוא חלק אינטגרלי בכל מערכת קירור. במידה והגז הישן היה דולף מהמכשיר, הוא היה יוצר נזק לאיכות סביבה. הגז החדש, לעומת זאת, הוא 'ירוק' וידידותי לחלוטין ומדורג כבעל פוטנציאל להתחממות כדור הארץ (GWP: Global Warming Protentional) נמוך מ-150.

ואיכות הגלידה nהמכונות מהסדרה הירוקה? תישאר מושלמת כמו תמיד כמובן 😊

לקריאה נוספת על הסדרה החדשה של NEMOX <<< לחצו כאן  

מתכונים נוספים

התחדשנו!
אנחנו גאים להציג בפניכם את האתר החדש של FEINCOOK.
במידה ונתקלתם בבעיה כלשהי, נשמח אם תעדכנו אותנו:
INFO@FEINCOOK.CO.IL